Voeding als Medicijn

U wilt een oplossing voor allergieën,

eczeem, migraine, spijsverteringsproblemen of vermoeidheid?

Dan bent u hier aan het juiste adres!

Welke klachten kunnen verminderd worden?

In principe kan men de volledige fysieke en mentale gezondheid ondersteunen met electro-acupunctuur of bioresonantie (ook wel Biofysische geneeskunde genoemd).
Deze methode is vooral effectief bij het ondersteunen van de weerstand, en het stimuleren van het zelfherstellend vermogen van je lichaam, en wordt overal ter wereld door artsen en therapeuten toegepast. (voor meer info zie de artsenvereniging ABB)

Of je nu:

• Allergieën, Astma, Eczeem
  • Migraine, Hoofdpijn
  • Keel Neus Oren-klachten
  • Amalgaam belasting
  • Hart- en vaatproblemen
  • Maag- en darmklachten
  • Kinder- en vrouwenziekten
  • Pre- en postoperatieve klachten
  • Vermoeidheidsklachten, CVS
  • Spier- en gewrichtsklachten
  • Reumatische aandoeningen
  • Verminderde weerstand

of andere gezondheidsproblemen hebt, met bioresonantie wordt de energie terug in balans gebracht, je gezondheid bevordert, waardoor je klachten vanzelf verdwijnen.

Overtuigd?
Nog niet helemaal? Lees dan nog even verder...

Zowel acute als chronische klachten kunnen worden begeleid
. Daar waar de ziekte echter geleid heeft tot niet omkeerbare verstoringen of weefselbeschadigingen kan de methode deze helaas niet herstellen. Bioresonantie kan in deze gevallen wel de gezondheidstoestand van de cliënt ondersteunen en voorkomen dat het verval nog verergert.

Een methode zonder schadelijke bijwerkingen, er wordt gewerkt door vesterking van het zelfherstellend vermogen van het lichaam

Veel cliënten ervaren al na de eerste bioresonantie-sessie een verbetering. Het is echter goed mogelijk dat als reactie op deze sessie het lichaam belastende stoffen uit het lichaam probeert uit te scheiden. Hierdoor kan er een tijdelijke verergering ontstaan. Deze verergering kan voorkomen worden door het rijkelijk drinken van mineraalarm water, of door het versterken van de uitscheidingsmogelijkheden via de huid (douche, sauna) of via de darmen.

Bioresonantie is een vorm van complementaire gezondheidszorg die de lichaamseigen trillingsfrequenties van de cliënt meet, analyseert, en vervolgens opnieuw terugleidt naar de cliënt, dankzij een speciaal daarvoor afgestemd programma.

Deze sessies gaan ervan uit dat elk orgaan van ons lichaam een specifieke elektromagnetische trillingsfrequentie bezit, en dat bij onbalans die frequentie verstoord is. De meting gebeurt via twee electrodes die verbonden zijn met het ASYRA-Pro-bioresonantie-toestel, die simpelweg in de hand gehouden worden. De sessie is volledig pijnloos, en dus uiterst cliëntvriendelijk.

Bioresonantie kan het gehele energiebeeld en gezondheidstoestand van de cliënt in kaart brengen, zwakke orgaansystemen bepalen, voedselgevoeligheden aan het licht brengen, blokkades opsporen, stoorvelden bepalen, en de meeste andere factoren die het lichaam uit balans kunnen brengen. Daarnaast kan men via een remedietest ook meteen zien welke natuurlijke remedies voor de problematiek passend zijn.

Er wordt geen medicatie gebruikt! Bioresonantie werkt versterkend op het zelfherstellend vermogen van het lichaam.

NIEUW!

Support independent publishing: Buy this book on Lulu.

Officieel Asyra PRO consulent

Nieuws